Inktober 2018

O fenómeno artístico das Redes Sociais desde 2009, que volve tolos a todos os ilustradores.

Quizais moitos ouvistes falar do Inktober, ou vistes algo polas redes, pero non sabedes por que a xente acompaña a súa obra do coñecido hashtag #Inktober. Por iso, neste artigo falaremos sobre esta tendencia en Internet que se repite ano tras ano desde 2009 e á que cada día se suma máis e máis xente. As súas orixes, as redes máis utilizadas e por que o Inktober non sería posible sen a rede de redes.

É só un “challenge” da rede 2.0 ou é algo máis? Imos velo!

 

As 5 W

Para empezar, debemos responder unha serie de preguntas:

Que é o Inktober?
Como avanzaba na introdución do artigo, trátase dun challenge especialmente dirixido para artistas. Consiste en realizar unha ilustración con tinta cada día durante un mes. As temáticas para cada día determínanse na páxina web dedicada a iso, así como os hashtags e as mencións que se utilizarán.

De quen foi a idea?
Do artista Jake Parker,o seu principal obxectivo era mellorar as súas capacidades cando se lle ocorreu a idea.

Cando?
Neste caso temos dúas respostas para dúas preguntas. Cando se creou? en 2009. Cando leva a cabo este reto? no mes de Outubro,de aí a terminación “-tober” no nome.

Onde se fai?
Este reto pódese ver en todas as redes sociais dunha forma ou outra, quizais a que menos se presta para o formato do Inktober sexa Facebook, xa que as etiquetas teñen un papel moito menos relevante que nas outras. Podes seguir o evento en: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Tumblr e para sorpresa de moitos en YouTube,plataforma na que os artistas soben o proceso da súa obra, e en Twitch.tv, onde artistas como TsaoShin levan a cabo retransmisións en directo para que a xente véxaos debuxar e comuníquense con eles durante o proceso.

Por que participar?
Porque así se pode coller práctica diaria, un bo hábito, visibilidade do teu traballo e compartir as túas obras con outros ilustradores que tamén participen.

Como participar?
Easy peasy lemon squeezy.Realiza e comparte as túas obras feitas con tinta nas túas redes, segue as temáticas marcadas e utiliza os hashtags e mencións. Nun inicio, os traballos tiñan que estar realizados en formato tradicional, pero permítese o formato dixital cunha técnica de tinta.

 

“A CREATIVIDADE SUPERA ÁS LIMITACIÓNS”
– Jake Parker en Design 100 Somethings e005

Ilustración de Jake Parker dos días 16 e 17 para #Inktober2018

 

 

We’re all mad here

Xa o dixo Frida Kahlo“Nunca pinto soños ou pesadelos. Pinto a miña propia realidade”, creo que este é o punto crave do Inktober. Como cunha soa palabra cada persoa pode crear algo persoal. Como unha palabra pode dar resultados tan diversos.

Este ano o challenge abriu as súas portas o 1 de Outubro coa palabra “Velenoso” e pechará mañá día 31 con “Porción”. Este ano, os hashtags que acompañan ás publicacións son: #Inktober e #Inktober2018 principalmente, aínda que tamén se chegaron a utilizar #InktoberDía1 #Velenoso como no exemplo. Estes cambiarían en función do día que sexa ou a temática asignada.

 

Se algo representa este challenge, é o esforzo, a creatividade, a perseveranza, as ansias de superación e mesmo o talento. Con estes valores tan positivos e o sentimento de unión que nos inspiran as redes sociais, non é de estrañar que chegase a ser o que é agora e sumar cada día a máis e máis ilustradores baixo a mesma bandeira.

Debido ao seu éxito, este evento devaluouse co tempo. As temáticas non se seguen correctamente, ou hai participantes que non usan técnicas de tinta. É posible que nun futuro, este evento perda todas as súas características. Converténdose finalmente nun mes durante o cal se debuxa todos os días. A pesar diso, non se pode dubidar de que é unha fonte de inspiración para todos, até o punto de fomentar a creación de outros challenge, como o Codevember.

O Codevember desenvólvese durante o mes de Novembro. Este diríxese aos desarrolladores, que terán que facer un sketch creativo cada día.

Hai que estar tolos para aceptar estes retos, pero que artista non o está?

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *