C. Tangana e o marketing dixital

A icona da xeración milenial, o rei das polémicas rendibles, o ídolo, o músico e o filósofo. C. Tangana é o artista do momento e o é en gran medida grazas a unha estratexia de mercadotecnia brillante.

Puchito

Antón Álvarez

Antón construíu o seu personaxe na contorna dixital. Solta música en Youtube e Spotify, comunícase cos seus seguidores en Instagram e Twitter. Está no momento máis agradecido dun artista cando atopa unha base sólida de público en calquera das súas manifestacións con declacariones impactantes encamiñadas a multiplicar a súa exposición na rede.

Unha estratexia de mercadotecnia dixital baseada na polémica

En menos dun ano, Antón Álvarez, máis coñecido como Puchito, apareceu nos medios de comunicación de todo o país por empapelar a Gran Vía para promocionar un disco novo, por insultar ao Rei na Primavera Sound e por enfrontarse ao outro gran artista Young Beef.

O rapeiro de moda converteuse no centro de atención despois de insultar á familia Real e o Partido Popular nunha rolda de prensa na Primavera Sound dicindo “o Rei é un imbécil, o Rei son eu, a nai do Rei cómeme os collóns, a que agora chaman Raíña era unha presentadora da tele e iso é o que segue sendo para min e que me metan a min tamén no cárcere, que me vou a ir a Bélxica a falarlles desde alí”.

Desde logo estas declaracións tratábanse dunha estratexia publicitaria posto que despois do seu desafío á xustiza lanzou un tema novo: “O REI SON EU”, unha estratexia de mercadotecnia dixital redonda, xa que esas declaracións non só eran unha mofa ao sistema de España senón unha anticipación ao novo tema que tiña entre mans.

 

 

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *